Εκείνος για εκείνον, του Αινεία Πετάνη

Νουβέλα, 120 σελίδες, Οσελότος (2020)

Ο Κώστας Παπουτσέλης ζούσε μια φυσιολογική ζωή μέχρι το θάνατο του Σταμάτη Νικολάου. Ένα ντόμινο εξελίξεων τον φέρνουν αντιμέτωπο με τον έρωτα, αλλά και την απώλεια. Ποια τροπή παίρνει η ζωή του και πώς την αντιμετωπίζει; Είναι έτοιμος για αυτές τις αλλαγές;
Ο αστυνόμος Παπαντωνίου και η ψυχίατρος Θεανώ Μητσοπούλου βρίσκονται αντιμέτωποι με μία πρωτόγνωρη εμπειρία. Προσπαθούν να συνδέσουν γεγονότα και καταστάσεις, για να φτάσουν στη πραγματική εκδοχή των πραγμάτων. Ή μήπως έχουν κάνει κάποιο λάθος; Ποιος τελικά είναι ο Κώστας Παπουτσέλης; (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου)

Τι να πω τώρα για αυτό το βιβλίο; Είναι από τις φορές που είμαι τόσο χαρούμενη που διάβασα ένα τόσο όμορφο και καλογραμμένο βιβλίο που δεν έχω λόγια. Το βιβλίο ήρθε στα χέρια μου μέσα από τη συνεργασία μου με το @fancyowlcreations.gr και έφτασε ενυπόγραφο με μία πολύ όμορφη αφιέρωση από τον συγγραφέα. Εμφανής η μεγάλη μου χαρά! Υποσχέθηκα να το διαβάσω γρήγορα και έτσι έγινε. Την ίδια μέρα κιόλας που το ξεκίνησα, το ολοκλήρωσα.

Από την πρώτη σελίδα, μου ενέπνευσε μία ήρεμη αύρα και ο τρόπος έκφρασης του συγγραφέα φάνηκε ότι είναι συγκροτημένος και κατανοητός. Ο ήρωας και η πλοκή ξεδιπλώθηκαν αμέσως, γεγονός ανακουφιστικό για τον αναγνώστη, καθώς και το βιβλίο είναι μικρό και η έκταση των γεγονότων χρειάζεται να είναι περιορισμένη μα και ολοκληρωμένη συνάμα. Και αυτό έγινε εδώ.

Το μέγεθος του βιβλίου, η πλοκή και η ευανάγνωστη γραμματοσειρά βοηθά τον αναγνώστη να το αγαπήσει γρήγορα και να του αφήσει την καλύτερη εντύπωση. Το plot twist προς το τέλος του συμπληρώνει την ήδη καλή κριτική που αποκόμισε από εμένα. Είναι μία καταπληκτική πρώτη προσπάθεια ενός νέου συγγραφέα που αξίζει να αναγνωστεί, και περιμένω με ανυπομονησία να πάρω στα χέρια μου την επόμενή του δουλειά.

Με υγεία και αγάπη,

έως το επόμενο αναγνωστικό ταξίδι…

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε