Book tour “Νυχτερινή Ελεγεία”, του Δημήτρη Μπονόβα

Τίτλος: Νυχτερινή Ελεγεία
Συγγραφέας: Δημήτρης Μπονόβας
Κατηγορία: Ποιητική συλλογή
Εκδόσεις Γράφημα
Εκδόθηκε: 2020 – 46 σελίδες

Ένα έργο – καθρέπτης. Ένα σύνολο γνώσεων, εμπειριών και συναισθημάτων. Αυτό είναι η πρώτη μου ποιητική συλλογή με τίτλο “Νυχτερινή Ελεγεία”. Μα κι ακόμα, ένας τρόπος να δείξω τι κρύβεται πίσω από τις σιωπές που χαρακτηρίζουν τον κλειστό μου χαρακτήρα.

Αποτελείται από δύο ενότητες, μία αυτοβιογραφική και μία ερωτική, οι οποίες περπατάνε πλάι-πλάι αλλά μερικές φορές μπλέκουν κιόλας. Άλλωστε ο έρωτας είναι δύναμη που οδηγεί τα βήματά μας, ακόμα κι όταν δεν το βλέπουμε. Ο έρωτας για τη τέχνη, ο έρωτας για τη φύση, ο έρωτας για τη  ζωή. Μα και για το άλλο μισό του εαυτού μας.

Νυχτερινή γιατί περιλαμβάνει κάποιες από τις πιο “σκοτεινές” μου σκέψεις, τις πιο απόκρυφες. Ελεγεία γιατί κλείνει μέσα της όλη την απαισιοδοξία που χαρακτηρίζει την περίοδο κατά την οποία έχουν γραφτεί τα περισσότερα, αν όχι όλα τα ποιήματα που την απαρτίζουν.

Ένα έργο στο οποίο αφαιρώ το εξωτερικό περίβλημα και σας παραδίδω τον εαυτό μου “γυμνό”, όπως πραγματικά είναι. Από το εξώφυλλο ως το οπισθόφυλλο, μία κατάθεση ψυχής…

Links: Εκδόσεις Γράφημα | Goodreads|

Link αγοράς:   Εκδόσεις Γράφημα  | Βιβλιοπωλείο Αιθρα  | Βιβλιοπωλείο ΧΑΡΤΕΞ  | Μαλλιάρης

Συνέντευξη με τον συγγραφέα

Nonouka_books_lover

  • Πόσο δύσκολο είναι να γράψει κάποιος ποίηση ;

Αρκετοί μπορεί να νομίζουν ότι η ποίηση είναι ευκολότερη από ένα μυθιστόρημα π.χ. επειδή είναι κατά πολύ μικρότερη σε έκταση. Αυτό όμως δεν ισχύει. Το βασικότερο είναι ότι πρέπει να βρεις ένα τρόπο να κλείσεις όλο το νόημα σε λίγες μόνο γραμμές. Από’ κει και πέρα μπαίνει το μέτρο, οι συλλαβές (αν χρησιμοποιείς συγκεκριμένο αριθμό σε κάθε στίχο) κ.α. Αλλά από τη στιγμή που θα πάρεις το κολάι που λένε, βγαίνει από μόνο του.

@ikaria_books_and_chocolate

  • Έχετε κάποιο αγαπημένο σημείο, μέσα ή έξω από το σπίτι που σας εμπνέει να καθίσετε και να γράψετε;

Κανένα. Μπορεί να γράψω οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

@emilysbookland

  • Τι σας ώθησε να γράψετε ποίημα και όχι κάποιο μυθιστόρημα;

Πάντα με μάγευε η ποίηση. Δεν ξέρω πώς να το περιγράψω. Έχει αυτό το “κάτι” που με τραβούσε από μικρό παιδί. Αργότερα μπήκε και η μουσική στη ζωή μου, έμαθα να συνδυάζω τους στίχους μεταξύ τους και να φτιάχνω τραγούδια και αυτό ήταν, δεν υπήρχε γυρισμός.

Aggelina Papathanasiou

  • Ένα όνειρο ζωής έγινε πραγματικότητα. Ποια ήταν τα συναισθήματα σας μόλις κρατήσατε στα χέρια σας την πρώτη σας ποιητική συλλογή;

Δεν υπάρχουν λόγια να το περιγράψω. Πραγματικά μοναδικό συναίσθημα. Ήταν κάτι που περίμενα χρόνια, ένα όνειρο ζωής όπως πολύ σωστά το θέσατε. Ελπίζω να έχω την τύχη να κρατήσω κι άλλα πολλά στα χέρια μου.

silverchildsbooks

  • Ποιοί είναι οι αγαπημένοι σας ποιητές;

Ο Τάσος Λειβαδίτης και ο Κώστας Καρυωτάκης από τους “παλιούς”. Έχω ξεχωρίσει επίσης πολλά ονόματα σύγχρονων ποιητών/τριών που παρακολουθώ με ενδιαφέρον.

Insatiable Readings

  • Πιστεύεις ότι η ποίηση έχει απήχηση στην Ελλάδα;

Δυστυχώς όχι όσο θα έπρεπε. Και ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο είναι παραγκωνισμένη. Όλοι περηφανεύονται για τον Καβάφη, τον Ρίτσο, τη Δημουλά κ.α. αλλά ταυτόχρονα υποβαθμίζουν τη τέχνη που αυτοί ανέδειξαν.

Γνωρίστε τον συγγραφέα Δημήτρη Μπονόβα

Με λένε Δημήτρη. Και είμαι καλά; Ε, όχι και τόσο… Μια δόση τρέλας την κουβαλάω. Δημιουργικής τρέλας, μη πάει το μυαλό σας στο κακό… Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου έχω δύο μεγάλες αγάπες, τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές και τη μουσική. Τα σπούδασα και τα δύο. Είμαι απόφοιτος του Α.Τ.Ε.Ι. Δυτικής Μακεδονίας στο τμήμα Μηχανικών Η/Υ και του Ηπειρωτικού Ωδείου Τσακάλωφ, έχοντας στην κατοχή μου τρία πτυχία θεωρητικών (Αρμονία, Αντίστιξη, Φυγή). Α, δεν σας είπα, τον ελεύθερο χρόνο μου, κοπανάω κι ένα πιάνο (ανεπιτυχώς όπως λέει κι η αδερφή μου). Πάντα μου άρεσε να γράφω. Ήταν κι ένας τρόπος να εκφραστώ πιο εύκολα καθότι είμαι και ολίγον τι κλειστός τύπος. Ε, πριν λίγα χρόνια αποφάσισα να το πάρω σοβαρά και να μπω κι εγώ στο χορό. Έπραξα σωστά; Εσείς θα μου πείτε. Ποιήματά μου υπάρχουν σε αρκετές ομαδικές συλλογές. Έχω εκδώσει και μία προσωπική σε μορφή e-book (Σύνθεσις). Αρθρογραφώ επίσης και στο καλλιτεχνικό site “Θεματοφύλακες Λόγω Τεχνών” ενώ διατηρώ μαζί με φίλους και φίλες ένα επίσης καλλιτεχνικό blog, το Authoring Melodies.

Social Media Links: Goodreads | FacebookInstagram |

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Blog στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε