EmiLy’s BookLand

Ας το πάρουμε από την αρχή. Ονομάζομαι Αμαλία, είμαι νηπιαγωγός 
(κάτι που ήθελα από μικρή) και ζω στη Θεσσαλονίκη. Λατρεύω τα παιδιά και τα πράγματα που κάνω μαζί τους. Οι μεγαλύτερες μου αγάπες είναι η βαφτιστήρα μου, τα βιβλία και τα ταξίδια. Όταν δεν μπορώ να ταξιδέψω στον αληθινό κόσμο, πηγαίνω μια βόλτα στον κόσμο του εκάστοτε βιβλίου, άλλοτε μικρή, άλλοτε μεγαλύτερη. Για όλους εσάς λοιπόν που αγαπάτε τα ταξίδια στο απέραντο βιβλιοσύμπαν, καλώς ήρθατε στη χώρα των δικών μου βιβλίων, των δικών μου περιπετειών. Ελπίζω να καταφέρω να σας παρασύρω μαζί μου και να σας κρατώ όμορφη παρέα. Και να θυμάστε, «τι κάνουμε στα δύσκολα; Κολυμπάμε» (Finding Nemo) 

Όλα ξεκίνησαν τα Χριστούγεννα του 2017. Καθώς διάβαζα ένα από τα δεκάδες βιβλία μου, αφού τα Χριστούγεννα έχω περισσότερο χρόνο, μου ήρθε στο μυαλό η ιδέα. Κάθε φορά που τελειώνω ένα βιβλίο το σκέφτομαι για αρκετή ώρα. Πώς με έκανε να νιώσω, τι αποκόμισα από αυτό, πως μου φάνηκε, τι ελλείψεις είχε κτλ., γιατί να μην τα εκφράζω γράφοντάς τα κάπου; Και κάπως έτσι δημιουργήθηκε η παρούσα σελίδα, η οποία υπάρχει τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram.

❤

Περιγραφή βιβλίων και κριτικές ! You ‘re Welcome to Join Us !

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε