Αγάπη για το λιγότερο τέλειο, του Haemin Sunim

Φιλοσοφία, 262 σελίδες, Πεδίο(2019)

Σε αυτό το βιβλίο έχω συγκεντρώσει τις σκέψεις μου για το πώς μπορεί να δει κανείς τον κόσμο και τον εαυτό του με περισσότερη συμπόνια. Πηγή έμπνευσης στάθηκαν άνθρωποι οι οποίοι μοιράστηκαν μαζί μου την ιστορία της ζωής τους και μου έθεσαν ερωτήματα στις δημόσιες ομιλίες μου και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης άνθρωποι που άνοιξαν την καρδιά μου και έκαναν τη σοφία μου βαθύτερη. Εύχομαι αυτό το βιβλίο να γίνει για σας ένα χέρι φιλίας σε στιγμές απόγνωσης και να σας φέρει τη γαλήνη σε μια δύσκολη στιγμή της ζωής σας (Απόσπασμα από τον πρόλογο του συγγραφέα).

Ένα τόσο όμορφο βιβλίο από πολλές πλευρές. Αρχικά τα χρώματα και οι εικόνες του εξωφύλλου αλλά και του περιεχομένου είναι τόσο γαλήνιες και καθησυχαστικές, που σου εμπνέει εμπιστοσύνη και ηρεμία. Νιώθεις πως αυτό το βιβλίο γράφτηκε με πολύ μεράκι ειδικά για σένα.

Ξεκινώντας την ανάγνωση, αμέσως καταλαβαίνεις, πόσο δίκιο είχες. Οι λέξεις κυλούν τόσο εύγλωττα και συμβουλευτικά, χωρίς το αίσθημα επιβολής του «κάνε αυτό και εκείνο» που έχουν άλλα βιβλία αυτοβελτίωσης. Τελειώνει γρήγορα, γιατί γυρνάς σελίδα αυθόρμητα, χωρίς να κοιτάς την ώρα και το ότι πρέπει να σταματήσεις. Θέλεις πάντα λίγο ακόμα.

Καλά για το περιεχόμενο δεν συζητώ καν. Λίγο απ΄όλα. Οικογένεια, φίλοι, εαυτός, κοινωνία…όλοι επηρεάζονται στο κουβάρι της πραγματικότητας. Όλα, εκτός από ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΒΙΑΖΕΣΑΙ…(καλό ε; χαχ γιατί θέλω οπωσδήποτε και το επόμενο βιΒλίο του)

Με υγεία και αγάπη,

έως το επόμενο αναγνωστικό ταξίδι…

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.

Δημιουργήστε ένα δωρεάν ιστότοπο ή ιστολόγιο στο WordPress.com.

ΠΑΝΩ ↑

Design a site like this with WordPress.com
Ξεκινήστε